تاریخ امروز۷ اسفند ۱۳۹۹

راه های افزایش انگیزه و شادابی

این روزها خیلی از افراد با توجه به وضعیت اقتصادی و بیماری کرونا بی حوصله و بی انگیزه و در حال غر زدن هستند و نمیدانند با این حس و حال بد و منفی نه مسائل آنها حل نمیشود بلکه با این حال بد باعث افزایش منفی ها و شرایط بد به زندگی خود می شوند .

روزانه دو نوبت بخندید می توانید به کلیپ خنده دار نگاه کنید یا بی دلیل بخندید این باعث می شود از درون احساس خوب روزانه در شما بیشتر و بیشتر شود و پس از مدتی روحیه شما بهتر خواهد شد .

ما در هر شرایطی با مسائل و مشکلات باید مثبت اندیش باشیم و تمرکز خود را به روی نقاط و نکات مثبت زندگی خود قرار دهیم زیرا تمرکز روی مثبت ها و احساس خوب ما باعث بهتر شدن شرایط زندگی ما میشود و کائنات هم کمک می کند تا بهترین ها وارد زندگی شما شوند . شاید بپرسید مستر انگیزشی فقط صحبت نکن و ما چگونه با این همه مسائل احساس خوبی داشته باشیم و نقاط مثبتی در زندگی نداریم …..

دوست من هر انسان و موجودی در روی این کره خاکی نقاط مثبتی داشته و فوایدی برای این جهان دارد و هیچ انسانی وجود ندارد که نقاط مثبتی نداشته باشد ولی ما چون همه روزه به روی منفی ها تمرکز می کنیم و به نداشته ها و مشکلات فکر می کنیم دیگر جایی برای احساس خوب در زندگی نگذاشته ایم و چه توقعی دارید که زندگی شما تغییر کند و بهتر شود .

من به شما چند روش برای حس خوب داشته و بهتر شدن را میدهم و خیلی ها هم هستند انجام نمیدهند و بیان میکنند من میدونم فایده ندارد بله با این طرز فکر شما هیچ تغییری در زندگی شما روی نخواهد داد و روزانه این کارها را انجام بده و ببین چه تغییرات مثبتی در شما ایجاد میشود و به ما اطلاع دهید .

۱ – روزانه دو نوبت ترجیحآ صبح پس از بیدار شدن و شب قبل خواب چند نفس عمیق بکشید این کار باعث آرامش و بهتر شده روحیه شما می شود .

۲ – روزانه دو نوبت بخندید می توانید به کلیپ خنده دار نگاه کنید یا بی دلیل بخندید این باعث می شود از درون احساس خوب روزانه در شما بیشتر و بیشتر شود و پس از مدتی روحیه شما بهتر خواهد شد .

۳ – روزانه برای چند مورد از نعمت هایی که خدا به شما داده است سپاس گذاری کنید مانند توانایی نفس کشیدن – داشتن مدرک تحصیلی – داشتن خانواده خود – داشتن سلامتی و ……

۴ – روزانه چند دقیقه پیاده روی کنید این کار باعث آرامش و افزایش روحیه بهتر شما می شود .

۵ – جملات تاکیدی مثبت را تکرار کنید یا فایل های انگیزشی یا کتاب های انگیزشی بخوانید .

.

.

لیست شکرگزاری روزانه  :

+ خدایا برای نعمت سلامتی سپاسگذارم .

+ خدایا برای شادابی ام سپاسگذارم .

+ خدایا برای کیف و حساب بانکی پر پولم سپاسگذارم .

+ خدایا برای رفاه و آرامشم سپاسگذارم .

+ خدایا برای سلامتی خود و خانواده ام سپاسگذارم  .

+ خدایا برای همسر سلامت و مهربانم سپاسگذارم  .

+ خدایا برای داشتن خانه ام سپاسگذارم .

+ خدایا برای اتومبیل عالی ام سپاسگذارم .

+ خدایا برای این زندگی عالی سپاسگذارم  .

+ خدایا برای این غذای عالی و خوشمزه سپاسگذارم .

+ خدایا برای تک تک نعمت هایی که به من عطا فرمودی سپاسگذارم .

+ خدایا برای همسایگان خوب و مهربانم سپاسگذارم .

می توانید لیست شکرگزاری خود را بنویسید و تکرار نمایید .

در پایان از شما می خواهیم برای مشاهده تآثیر شکرگزاری روزانه روزانه در چند نوبت اقدام به شکرگزاری نمایید و تجربیات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید و خوشحال می شویم به شما در این زمینه یاری نماییم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *