تاریخ امروز۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دوره معجزه سپاس گزاری روز بیست و هشتم

با سلام خدمت همراهان مستر انگیزشی برای شما عزیزان یک دوره عالی ۲۸ روزه سپاس گزاری آماده نموده ایم تا با هم و در کنار هم بتوانیم با سپاس گزاری روزانه برای نعمت هایی که خداوند مهربان به ما داده درهای رسیدن به آرزوها و خواسته ها به سوی خود را بگشاییم و شاهد رسیدن سریع تر به خواسته های خود باشیم .

ما در این دوره رایگان هر روز در کنار شما هستیم و تمرین و تکالیف هر روز را که شما باید انجام دهید را در اختیار شما قرار خواهیم داد و امیدواریم در این ۲۸ روز همراه ما باشید و در پایان دوره شاهد معجزات و رسیدن به خواسته های شما باشیم .

 

هرکسی که شکرگزار و قدردان باشد بر اساس قانون جذب به او بیشتر از فراوانی داده خواهد شد و هرکسی که قدرشناس نباشد هر چیزی که دارد نیز از او بازستانده خواهد شد

 

در این تمرین تعداد خاصی موهبت برای پیدا کردن در روز گذشته تعیین نشده است، به این خاطر که هر روز اتفاقات متفاوت و مختلفی رخ می دهد. اما به شما اطمینان می دهیم که همه ی روزهایی که سپری می کنید سرشار از موهبت های بزرگ و کوچک است. زمانی که چشمانتان را می گشایید تا این حقیقت را نظاره گر باشید، بر اساس قانون جذب دریچه قلبتان را بر روی امواج انرژی مثبت باز می کنید و زندگی تان را سرشار از موهبت های عالی و زیبا خواهید کرد.

هرکسی که شکرگزار و قدردان باشد، بر اساس قانون جذب به او بیشتر از فراوانی داده خواهد شد و هرکسی که قدرشناس نباشد هر چیزی که دارد نیز از او بازستانده خواهد شد

.

قدر شناسی را به خاطر بسپارید

۱ – ابتدا موهبت های خود را مورد شمارش قرار دهید. یک فهرست از ده مورد از موهبت های خود تهیه نموده و دلیل احساس شکرگزاری خود را بابت آن ها بنویسید. سپس لیست خود را از نو خوانده و در پایان هریک از موارد سه بار کلمه ی سپاسگزارم را تکرار نمایید و تا جایی که می توانید برای موهبت های خود قدرشناس باشید.

۲ – با شمردن موهبت های دیروز خود تک تک آن ها را به خاطر بیاورید و همه را در جایی یادداشت کنید. این سوال را از خودتان بپرسید که چه چیزهای خوبی دیروز برایم اتفاق افتاد؟ سپس در سطح رخدادهای دیروز خود بگردید تا به رضایت خاطر دست پیدا کنید که تمام موهبت های روز را نوشته و مورد شمارش قرار داده اید.

۳ – هر مورد را که به خاطر می آورید بابت آن خیلی ساده سپاسگزارم را بیان کنید.

۴ – از امروز به بعد می توانید این تمرین را به عنوان یک لیست نوشتاری، با بلند خواندن یا تکرار آن در ذهن خود تکرار کنید. شما می توانید فهرستی از چیزهایی را تهیه کنید که در روز گذشته تان اتفاق افتاده و درباره ی آن ها احساس شکرگزاری و قدردانی می کنید. این لیست ممکن است یک لیست کوتاه یا طولانی تر با جزئیات درباره ی چیزی که نسبت به آن احساس شکرگزاری و قدردانی می کنید باشد.

۵ – شب ها قبل از این که به خواب بروید، افکار خود را روی بهترین رخداد روز متمرکز کرده و بابت آن کلمه سپاسگزارم را بر زبان بیاورید

 

 

 

.

موارد شکرگزاری :

تندرستی و جسم، شغل و موفقیت ، پول ، روابط، امیال ، شادی ، عشق ، زندگی، طبیعت (سیاره زمین ، هوا ، آب و خورشید) ، کالاهای مادی و خدمات ، موارد انتخابی خود .

ما باید بدانیم با شکرگزاری از نعمت های الهی نعمت های بیشتری به ما داده خواهد شد و حال و زندگی بهتری خواهیم داشت و شکرگزاری روزانه یکی از راه های تشکر از نعمت های خداوند مهربان است .

زمانی که برای نعمت هایی که داری خدا را سپاس گزاری کنی هرقدر هم ناچیز باشند ، متوجه می شوی که همین چیزها فوری زیاد می شوند و اگر در مورد پولی که داری خدا را شکر کنی ، هرقدر هم کم ، به چشم می بینی که پولت به گونه ای معجزه آسا زیاد می شود.

زمانی که در مورد شغلی که داری بنده ای شاکر باشی ، حتی اگر شغل رویایی ات نباشد ، ناگهان سر و کله انواع فرصت های شغلی برایت پیدا می شود و همچنین اگر در هر زمینه ای قدر داشته هایت را ندانی و نا سپاسی کنی داشته هایت از تو پس گرفته میشود

عمیقآ باور دارم همه ما به به این سایت دعوت شده ایم و هیچ کدام بی دلیل و بی هدف اینجا و مشغول مطالعه این متن نیستیم !!!

با تمام وجود امیدوارم که در طول دوره و بعد از اون حال همه ما بهتر بشه و هر چند همه دوستان با اراده شخصی خود وارد این سایت شده اند ولی اگر کسی در میانه راه به این نتیجه رسید که نمی تونه همراه ما باشه این حق رو داره دیگه ما رو دنبال نکنه !!!

ساعت شروع فعالیت ها از ۷ صبح الی ۱۱ شب می باشد و تمام تلاش ما این خواهد بود که به زمان استراحت تمامی دوستان احترام بگذاریم  .

.

شما دعوت شده اید تا با اراده و خواست خود نقطه عطفی به تاریخ زندگی خود اضافه نمایید و دعوت به دوره ای ۲۸ روزه که در آن هر روز یک تمرین کوچک را با جمعی از دوستان انجام خواهیم داد و با این کار معجزات کوچک و بزرگ را به زندگی خود جذب خواهیم کرد .

به غیر از سایت ما را در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام ما با نام MrAngizeshi_ir@  دنبال نمایید برای شما عزیزان در سال ۱۴۰۰ برنامه های ویژه ای برای رسیدن به اهداف و جذب خواسته های شما داریم .

برای حضور شما و داشتن دوره ای پربار سپاس گزارم , سپاس گزارم , سپاس گزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *