تاریخ امروز۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ثروتمند واقعی کیه ؟

با سلام خدمت همراهان مستر انگیزشی امروز قصد دارم به شما بگویم که ثروت واقعی چی هست و همه چیز پول نیست و امید دارم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

ما در اطراف خود روزانه با افراد زیادی مواجه می شویم که مدام به زمین و زمان غر می زنند و از گرانی ,  قیمت بنزین  , بدشانسی و …… صحبت می کنند و با توجه به قانون جذب ما به هر چیزی فکر کنیم یا گوش فرا دهیم و یا در آن زمینه سخن بگوییم از آن طیف فکر چه منفی باشد یا مثبت مقدار بیشتری را به سوی خود جذب می کنیم .

تا الان فکر کرده اید چرا افرادی که خیلی از بیماری سخن می گویند بیشتر بیمار می شوند یا افرادی که مدام اخبار جنگ گرانی و این نوع مطالب را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند هر روز بیشتر درگیر مشکلات مالی هستند .

 

ثروت فقط داشتن پول و مال دنیا نیست و شاید همون فرد ثروتمند بیماری خاص یا شرایط خانوادگی خوبی نداشته باشه , که اگر این طور باشه اون فرد ثروتمند نیست .

ثروتمند واقعی اون نیست که با اینکه چند خونه داره و در رفاه کامل زندگی می کنه ولی باز حرص و طمع مال بیشتر دنیا رو داره … ثروتمند اون کسی هست که از داشته های خودش و شرایط فعلی زندگی لذت ببره و سپاس گذار داشته هاش باشه …

ثروت فقط داشتن پول و مال دنیا نیست و شاید همون فرد ثروتمند بیماری خاص یا شرایط خانوادگی خوبی نداشته باشه , که اگر این طور باشه اون فرد ثروتمند نیست .

ثروتی که نتونه بیماری خاص یا برخی مشکلات رو حل کنه ثروت نیست و شاید تو یک زندگی معمولی داشته باشی ولی از زندگی لذت ببری و همین لذت بردن از زندگی و داشتن سلامتی , بزرگ ترین ثروت دنیاست که نصیب هر انسانی نشده است .

در پایان این موضوع عالی با یک بیت شعر مطلب رو به پایان می رسونم …..

شکر نعمت , نعمتت افزون کند

کفر نعمت , از کفت بیرون کند

 

از الان شروع کن به سپاس گذاری بابت نعمت هایی که خداوند مهربان بهت داده و موزیک آرام بخش گوش کن , ورزش کن نمیخواد بری باشگاه یا هزینه بالا بدی می تونی پیاده روی کنی و به اهداف و آرزوهات و خواسته هات فکر کن و تجسم کن به اون ها رسیدی و لذت ببر از داشته هات و ارتعاش مثبت به جهان هستی ارسال کن و شاهد تغییر حس و حالت و ورود خواسته هات به زندگیت باش .

خودت رو دست کم نگیر تو یکی از بهترین و با ارزش ترین آفریده های خدا هستی و به خودت افتخار کن و هر روز به خودت بگو :

من خودم رو دوست دارم , من خدای خودم رو دوست دارم

من با ارزشم , من توانمندم , من پر انرژی هستم , من شاداب هستم , من موفق هستم

و در پایان از شما میخواهم ما را در اینستاگرام و تلگرام با نام   MrAngizeshi_ir@  دنبال نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *