تاریخ امروز۲۹ اسفند ۱۴۰۲

چگونه نه بگوییم ؟

با سلام خدمت همراهان مستر انگیزشی امروز قصد دارم به شما بگویم که چگونه به درخواست های دیگر افراد اگر موافق نیستیم نه بگوییم و امید دارم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

ما در اطراف خود روزانه با افراد زیادی مواجه می شویم که مدام به زمین و زمان غر می زنند و از گرانی ,  قیمت بنزین  , بدشانسی و …… صحبت می کنند و با توجه به قانون جذب ما به هر چیزی فکر کنیم یا گوش فرا دهیم و یا در آن زمینه سخن بگوییم از آن طیف فکر چه منفی باشد یا مثبت مقدار بیشتری را به سوی خود جذب می کنیم .

تا الان فکر کرده اید چرا افرادی که خیلی از بیماری سخن می گویند بیشتر بیمار می شوند یا افرادی که مدام اخبار جنگ گرانی و این نوع مطالب را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند هر روز بیشتر درگیر مشکلات مالی هستند .

امروز قصد دارم به شما بگویم که چگونه به درخواست های دیگر افراد اگر موافق نیستیم نه بگوییم و امید دارم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

تصور کنید دوست شما پیش شما می آید و از شما طلب پولی می کند و خودتان هم نیازمند آن پول هستید ,  شما می توانید به آن درخواست بگویید ( نه ) که اگر این توانایی را دارید به شما تبریک می گویم ولی اگر جزو آن دسته ار افراد هستید که نه گفتن برایشان سخت است , از شما دعوت می کنم تا پایان این مطلب همراه من باشید .

از کودگی به ما گفته اند که باید بله بگویی و ما یاد گرفته ایم برای اینکه مورد تآیید دیگران قرار بگیریم بله بگوییم و بله گفتن بر خلاف میل واقعی شما باعث افزایش استرسو اضطراب در شما می شود و دیگران مدام از شما سوء استفادهمی کنند ,  چون می دانند پاسخ شما به هر درخواستی بله است .

و این باعث می شود انرژی و تمرکز خود را از دست بدهید …
.
.
چند راهکار برای نه گفتن :

.

۱ – قبل از اینکه بله یا نه بگویید ,  مطمئن شوید که اهداف و اولویت های خودتان را می دانید .

۲ – به جای گفتن نه بگویید ( الان نه ) – با این کار شما زمان بیشتری برای فکر کردن و پاسخ دادن صحیح به این درخواست خواهید داشت .

۳ – فرد دیگری که توانایی انجان آن درخواست را دارد پیشنهاد و معرفی کنید .

در پایان سعی کنید از انجام کارهایی که دوستشان دارید لذت ببرید تا زندگی شاد تری داشته باشد .

از شما میخواهم ما را در اینستاگرام و تلگرام با نام   MrAngizeshi_ir@  دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *